مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پاکسازی و لایه برداری پوست

در مرکز فوق تخصصی پوست و زیبایی رز خدمات تزریق ژل، پاکسازی و لایه برداری، بوتاکس مزوتراپی و جوانسازی پوست صورت به روش PRP ارائه می گردد. یکی از این خدمات رز کلینیک  با سالها تجربه، علاوه بر کاشت مو (کاشت موی طبیعی  با استفاده از بهترین روش کاشت مو) و کاشت ابرو ، درمان ریزش مو، پاکسازی و لایه برداری پوست می باشد. 

پاکسازی پوست چیست

Peeling به معنی برداشتن قشر سطحی از روی پوست است. این عمل پاکسازی پوست یا لایه برداری پوست (پیلینگ) گفته می شود که توسط این عمل یک لایه سطحی از سلولهای مرده پوست که حاوی جوش، جای جوش و لکه های قهوه ای روی پوست بوده، برداشته می شود. در نتیجه این عمل، مشکلات پوستی مانند کدر بودن، زبر بودن، منافذ باز و چروک های ریز از بین رفته و پوست حالتی شاداب و باطراوت پیدا می کند. امروزه لایه برداری پوست با لیزر بسیار مورد استفاده متخصصین پوست قرار می گیرد ولی همچنان برخی از خانمها برای رفع این مشکل از کرم لایه بردار پوست استفاده می کنند و یا بدنبال تهیه یک لایه بردار قوی پوست بدن هستند تا مشکلات پوست خود را برطرف کنند.

تاریخچه لایه برداری پوست

از زمانهای گذشته جلو گیری از روند  پیرشدن پوست از طریق حفظ و نگهداری جوانی و سلامت پوست یکی از دغددغه های فکری بشر بوده است. چرا  که پوست اولین جایی است که مورد قضاوت دیگران قرار می گیرد. سابقه استفاده از اسید های زیبایی و استفاده از شیرحمام (اسید لاکتیک) توسط کلئوپاترا و یا استفاده رومیان از وان شراب به اعصار گذشته باز می گردد. استفاده از مواد سوزاننده در پاپیروس بدست آمده از3500 سال پیش از مبداء تاریخ مصر نقل شده است. ولی نخستین اقدام عملی به دهه1870و زمان Unonباز می گردد که خمیری تهیه کرد که از آن به منظور لایه برداری پوست استفاده می شد. در اواخر دهه 30 در ایالات متحده «آنتوانت لاگاس» اقدام به پیلینگ با فنل کرد. وی از روش پدرش که پزشکی فرانسوی بود برای بهبود اسکار های ناشی از جراحات جنگ پیروی می کرد.


http://www.rozclinic.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده