مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ماساژ صورت بهترین جوانساز خانگی

زمانی که یک روز سخت داشته اید تنها کاری که موجب آرامش بدن شما می شود ماساژ است یا می توان گفت که ماساژ باعث رفع خستگی شما می شود ولی تاحالا به ماساژ صورت فکر کرده اید؟ 

اگر با ماساژ صورت آشنا نیستید می توانید فیلم آموزش ماساژ صورت را ببینید و با ماساژ صورت به صورت تصویری آشنا شوید توجه داشته باشید برای این کار شما حتما نیاز به روغن مخصوص ماساژ صورت ندارید برای ماساژ صورت در منزل می توانید از بهترین روغن برای پوست صورت که روغن زیتون است استفاده کنید. ماساژ صورت با روغن زیتون موجب جوانسازی و شادابی و دور بودن از هر عارضه ای می شود پس اگر روغن روشن کننده پوست یا روغن مخصوص ماساژ پوست در اختیار ندارید بهترین گزینه روغن های گیاهی خواهند بود. این روزها برای سفت شدن پوست صورت ماساژ صورت با یخ نیز بسیار توصیه می شود.

 

در مقاله با ماساژ صورت از هر دارویی بی نیاز شوید که توسط کلینیک رز برای شما تهیه شده این نرمش ها را قرار داده ایم تا با چند ورزش ساده خستگی صورتتان از بین برود ، با انجام دو تا سه بار این حرکات در روز می توانید در افتادگی پوست خود جلوگیری نمایید و پوستی جوان داشته باشید در ادامه با کلینیک رز همراه باشید تا با فواید ماساژ صورت بیش از پیش آشنا شوید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده